«Μια κόλλα χαρτί και γρήγορα!»

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ «Πάω Β' Λυκείου σε σχολείο της επαρχίας και ο Μαθηματικός μάς έχει πεθάνει στα τεστ και στα διαγωνίσματα! Κάθε βδομάδα βάζει απροειδοποίητα τεστάκια, ενώ μας έχει πει ότι στο δεύτερο τετράμηνο θα γράψουμε τουλάχιστον δύο ωριαία διαγωνίσματα! Μπορεί να μας βάζει όσα τεστ και διαγωνίσματα του καπνίσει;»

ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ! Η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών αγνοούν τον νόμο για τα τεστ και τα διαγωνίσματα. Ο νόμος ορίζει ότι η αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο γίνεται με τρεις τρόπους:
-Με προφορική εξέταση στο μάθημα της ημέρας που μπορεί να γίνεται όσο συχνά κρίνει ο καθηγητής.
-Με απροειδοποίητα τεστ μόνο στο μάθημα της ημέρας (όχι επαναληπτικά) διάρκειας 5-15 λεπτών (όχι παραπάνω) που γίνονται όσο συχνά θέλει ο καθηγητής. Τα τεστ είναι ένας τρόπος εξέτασης στο μάθημα της ημέρας και ακριβώς γι' αυτό είναι ολιγόλεπτα: για να γίνει η παράδοση του επόμενου μαθήματος κανονικά!
-Με ωριαίο διαγώνισμα που μπορεί να μπει μόνο ένα ολόκληρο τον χρόνο και υποχρεωτικά στο Α΄ Τετράμηνο (ή στο Β' αν υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες -χιόνια, σεισμοί, κατακλυσμοί κλπ). Το διαγώνισμα καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα (όχι τη μισή ύλη) και είναι φυσικά προειδοποιημένο.
Παρακαλούμε ενημερώστε τους καθηγητές σας που βαφτίζουν «τεστάκι» ένα ωριαίο και επαναληπτικό διαγώνισμα, ότι το παραθυράκι στον νόμο που νομίζουν ότι έχουν βρει, δεν ισχύει. Αν δεν πείθονται, μπορεί το 15μελές σας να πάει στον Διευθυντή και στον Σύλλογο των Καθηγητών με το απλό αίτημα να τηρηθεί ο νόμος (Π.Δ. 86/2001 [ΦΕΚ 73 τ.Α΄] Κεφ. Β΄, Άρθρο 7].



25.3.2006 Τεύχος #6